پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

این مطلب را تا آخر بخوانید و به اتفاقی که می افته کمی فکر کنید (30 ثانیه بیشتر وقت نمی گیره) لطفا به سوالات زیر به سرعت پاسخ دهید: نتیجه چیست؟





2+2







4+4






8+8







16+16













خیلی سریع عددی بین 12 تا 5 انتخاب کنید. انتخاب کردید؟







حالا برید پایین

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عدد انتخابی شما 7 بود؟

این آزمایش توسط یکی از محققان برجسته در زمینه مطالعات ذهنی در امریکا، پرفسور \"مک کین\" انجام شد

البته ناگفته نماند اون عزیزانی که جواب را صحیح گفتن دارای هوشی کامل و سالم دارند. و عزیزانی که اشتباه گفتن.............(منم خودم گفتم هفت!!!)

و اما سوال دوم یه معما از دکتر حسابی هست

امیدوارم درست جواب بدین!

سه نفربرای خرید ساعتی به ساعت فروشی مراجعه میکنند وساعتی به مبلغ سی هزارتومان خریداری میکنند و نفری ده هزار تومان پرداخت میکنند.پس از رفتن آنها فروشنده به شاگرد خود میگوید که ساعت بیست و پنج هزارتومان بوده و پنج تومان به او میدهد تا به آن سه نفربدهد.آن شاگرد دوهزارتومان برای خود برمیدارد و به آن سه نفر نفری هزارتومان پس میدهد.حال هرکدام ازآن سه نفر نه هزارتومان پرداخت کرده اند که ضرب در سه میشود بیست و هفت هزارتومان.دوهزارتومان هم که خود شاگرد برداشته پس میشود بیست و نه هزار تومان.هزارتومان باقیمانده کجاست؟؟؟!


نظرات شما عزیزان:

ملیحه
ساعت9:05---14 تير 1391
الهام خیلی جالب بود...
منم یه تست هوش از انیشتین دیدم...
خیلی جالب بود... الان میذارمش توی وب همه ببینن!


خورزوخان
ساعت7:59---14 تير 1391
شاگرد دوتومن بر داشته .ما میگیم 25 تومان قیمت پایه ساعت بوده و دو تومن هم انعام شاگرد پس پولی که باید پرداخت کنند برای ساعت می شود 27 تومان.یعنی قیمت اصلی ساعت 27 تومان بوده(قیمت پایه +انعام شاگرد) و سه تومن هم که شاگرد به اونا پس داد. این شد تکلیف کل 30 تومان.نکته انحرافی اینه که طراح معما در صورت سوال دو تومن رو به 27 تومن اضافه میکنه و بعد میگه حالا میشه 29 تومن در حالی که دو تومن شاگرد جزو همان 27 تومن است .در مورد تست هوش اول هم بگم که تا امروز هیچ گونه تست هوش دقیقی در دنیا وجود ندارد (این رو با سند و مدرک میگم) و این سوال هوش شما هم کاملا غیر منطقی بود چون هر کسی از یک سری اعداد خوشش می اید مثلا ممکنه شما از 10 خوشتون بیاد پس بلافاصله ممکنه عدد دلخواهتان رو انتخاب کنید.وهیچ وقت گول این تست ها رو نخورید ولی معما دومی خیلی خیلی قشنگ بود بازم از این معما ها بذارید. ممنون.

بقال محل
ساعت5:14---14 تير 1391
اون 3 تومن رو نباید از 30 کم کرد باید به 25 اضافه کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط الهام نعمت اللهی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.